Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

Időnk véges, de bízom benne nincs későn megtenni, amit ...

2014. január 12., vasárnap

Rendszerváltás

Nagy lépésre szántam el magam.
Ember emlékezet óta Nokia csipog a zsebemben (na nem olyan rég van telefonom, csak amióta van, azóta majdnem). Nem mondom, hogy minden gombja mögött tudom mi rejlik (leginkább már kosz), de egyszerűen egymásnak teremtettek bennünket, csak fogyasztói társadalomban élünk, és már az is csoda, hogy az N75 8G-m 7 évig bírta.


Már igen viseltes (mégsem ez a csere oka), ám 5 éves koráig csak az a karcolás volt rajta, amit rögtön első héten szereztem, amikor kilökték a kezemből, viszont az utolsó 2 év sűrű, és nem épp elit felhasználású volt számára, ami meg is látszik rajta, akár biciklivel, akár gyalog történt. De, emlékszem vele az elő GPS-es próbálkozásaimra; meg a blogolás kezdeteire; és a sok éjszakás műszakra, amikor a BK-n háborúztunk; a rengeteg fényképre kívánkozó pillanatra, amikor előkaphattam; a rajta nézett F1 futamokra, mesékre; a sok elnyűtt tokra; meg a szexi függőre, amivel rögtön betörtem a lencsét. Egyszer ráraktam még a fészt-is, na az meg a chet fölösleges dolgok (szerintem), ezért gyorsan törlődtek is a menüből. Legkevésbé a média részét használtam ki, volt rá kezdeményezésem, de megbukott a filek átalakításánál. Szerettem volna E-book-ként is használni, de nem találtam olyan programot, amivel működött volna.
Lehet, hogy majdnem minden vele kapcsolatos problémám (3 perc mire megnyitok egy sms.-t; navigálás közben egy ideje 10 perc után kilép a progiból; nem lehet vele blogot írni, a BK-n sem tudok a fülekre klikkelni, és használt közben lefagy, pedig csak 2 G foglalt) megoldódna egy rendszerfrissítéssel (vagy utána érdeklődéssel), de nem lennének jobban a fényképek, pontosabb a GPS, alkalmazhatóbb a net.
Még nem tudom mire leszek képes az új Samsung Galaxy S4 Zoom-mal, de a 1,5 GHz-s kétmagos processzor (annak ellenére, hogy még mindig nem tudom mire is kell ez), és a 16 megapixeles kamera felcsigázott. A Sony, és a Lumia is (mindkettőről le is beszéltek) szebb, de az N95-t sem a szépsége, nőies vonalai, miatt vásároltam meg.


Az érintőképernyőtől ugyan idegenkedem, de manapság, ha a telefonáláson kívül másra is szeretném használni a készülékem, nem sok válogatásra van mód. Szóval, barátkozom az odanyúlással, és megtanulok Samsung módban gondolkodni.
De, mivel féltem (főleg a kiugró lencse miatt), ami a túrákra való magammal cipeléstől azért nem menti meg, legelőször valami csini tok után nézek.
Nagy kihívás lesz, csupa gagyi, praktikátlant látok a neten.

2 megjegyzés:

Luki írta...

Szia! Na, végre csatlakoztál te is az androidosok közé. Jól választottál. Szerintem tuti kütyü.Legutóbb én is váltottam...samsung s4miniduos-ra. Idáig megvagyok vele elégedve. Mindent tud és mindenre alkalmas.
Kíváncsi vagyok, hogy fog beválni, fotó és blogolásra. Az hogy tapicskolós telcsi azt ne bánd, már minden az.
Jut eszembe, korábban készítettem neked androidra blogolvasót - próbáltad már? Vagy esetleg az enyém a play-ből elérhető. Ha gondolod frissíthetjük a Holnap.apk-t és feldobom a playbe.
Üdv, kitartást, jó sok ládát és sok sikert az új kütyüdhez.
GEONEO

Holnap írta...

Sziiia.
próbáltam a blogolvasót, rátettem a telóra, még újra is indítottam, de nem kezelte a telefon. Vagy nem csináltam valamit jól, vagy kitudja. Minden esetre, olvasni tudtam a blogokat, csak írni nem róla.

(Most néztem a te bejegyzésedet, és hogy ne legyen egyszerű az élet, írtam is hozzá, meg még fészen is zaklatlak. ;)
De, csak hogy ne unatkozz gyógyulás közben.)
Jobbulást.